måndag 17 december 2007

Blogg blogg och mer blogging...

Mina vanor av bloggande är inte så jättestora från tidigare. Jag skaffade mig en blogg för något år sedan för att skriva lite egna tankar om massa saker jag tänker över och gör varje dag.
Men jag måste erkänna att när det väl kommit till krita har jag blivit lite "feg" gällande att blogga. Kan vad jag skriver här slå mot mig negativt längre fram? 

När jag tänker efter så är det egentligen inte så farligt! :-)

Nu har jag gått i en och en halv månad på Su. Det har varit kul vissa dagar och mer jobbigt andra dagar. 
Jag har lärt känna lite folk - det är kul. Lärt mig massa nytt på momenten vilket är ännu mer kul (givit mig nytt tänkande..). 
Well... Det börjar närma sig slutet för denna terminen. Som nybliven student har det varit mycket att kasta sig in, men roligt. Känns dock som jag lärt mig mer än vad jag fått i betyg! Men vafan! Det är väl inget att hänga läpp över! Finns ju alltid en period man kan göra omtenta!!!!


1 kommentar:

Susanne Lindahl Fd Sandström sa...

Vännen!
Ja, det har varit en häftig termin. Jan Cederqvist har dessutom lärt oss att vi får vara personliga, att det till och med är bättre om vi är det. Sen är det upp till var och en att avgöra på vilket sätt och vad vi väljer att berätta om oss själva.